17.06.2008

Gontineac: Vreau sa fie meciul meu de retragere partida de vineri cu Africa

Romeo Gontineac s-a intors in cantonamentul echipei nationale a Romaniei. Veteranul de 34 de ani al Romaniei, singurul roman care a jucat la 4 Cupe Mondiale, revine la prima reprezentativa dupa ce a evoluat ultima sa partida pentru “stejari” in 2007, la Cupa Mondiala, impotriva Noii Zeelande. “Am un sentiment excelent la aceasta revenire la nationala. Vreau ca acest joc cu Africa de Sud sa fie meciul meu de retragere, pe iarba de acasa, dupa ce am jucat 13 ani pentru Romania. Am emotii, mai ales ca si miza este importanta pentru Romania. Am vazut la primele doua partide o echipa cu calitati, care stie sa castige, si sunt convins ca vom invinge si vineri. Trebuie sa luam trofeul pentru publicul minunat din Romania”, declarat Gontineac pentru RUGBY.RO. Romania joaca vineri, 20 iunie, impotriva Africii de Sud in finala IRB Nations Cup, de la ora 20:00.

Niciun comentariu: