20.06.2008

IRB Nations Cup: Romania este gata sa invinga Africa de Sud

Atat Costica Mersoiu cat si Ellis Meachen impreuna cu Romeo Gotineac au marturisit ca sunt consvinsi ca echipa noastra are sansa de a invinge o echipa care vine din tara campioanei mondiale. “Nu ne-am speriat deloc de sud-africani. Ii putem bate daca jucam bine si pe treisferturi si pe inaintare. Sa nu le dam sansa contraatacului si sa ii dominam in momentele fize”, este crezul cu care Nationala de Rugby a Romaniei intra in terenCapitanul, directorul de rugby si veteranul Romaniei alaturi de trofeul IRB Nations Cup, impreuna, cu antrenorul si capitanul Africii de Sud.

Ellis Meachen [director de rugby Romania]: “Meciul de maine este o sansa importanta pentru jucatorii nostri de a demonstra ca alcatuiesc o echipa puternica. I-am vazut foarte hotarati inainte de acest meci si cred ca daca vom face lucrurile de baza, daca vom reusi sa ne impunem jocul, avem sansa de a castiga".

Costica Mersoiu [capitan Romania]: “Suntem hotarati sa intram pe teren cu gandul de a castiga. Am vazut meciurile de pana acum ale sud-africanilor si nu ne-am speriat deloc. Chiar daca se spune ca atuul nostru este inaintarea vom juca la fel de bine si pe treisferturi. Poate chiar acolo se va face diferenta, cine stie”.

Romeo Gontineac [centru Romania]:Am mari emotii si ma gandesc mai ales la acel meci din 1995 cu Franta, cand am debutat la nationala. Ca sa avem sanse in fata sud-africanilor trebuie sa acoperim bine tot terenul si sa nu ii lasam sa scape pe contraatac, unde sunt foarte periculosi.Daca tinem balonul si reusim sa ii si dominam in momentele fixe cu siguranta ca Romania poate castiga”.

Niciun comentariu: