21.06.2008

IRB Nations Cup 2008: Uruguay a castigat in ultima clipa in fata Rusiei

Primul meci din ultima etapa a IRB Nations Cup 2008 a adus si prima surpriza a zilei. Uruguayul a reusit sa invinga Rusia cu 23-19, marcand in ultimele 5 minute doua eseuri gratie fortei inaintarii.

Un meci in care Rusia a parut absenta din joc mai mereu, lasand impresia ca abia asteapta sa plece acasa. De partea cealalta, Uruguay a aratat ca este o echipa care cat de curand mai urca mult mai mult decat unde este acum in rugbyul mondial, cu un lot echilibrat si multa ambitie de a invinge. Victoria aceasta a aruncat Rusia pe ultimul loc al clasamentului si a dus Uruguayul pe locul 5.

Aberrico Pasadore [antrenor Uruguay]: "Atuci cand castigi in ultimul minut satisfactia este si mai mare. Mai ales impotrva unui adversar dificil ca Rusia. Am jucat bine, chiar daca am facut o serie de greseli, si am reusit sa ne mentinem concentrarea pana la final. Astazi am reusit prima noastra victorie in fata Rusiei”.

Nikolay Nekrush [antrenor Rusia]: "Din pacate a fost al doilea meci cand am pierdut in ultimele 10 minute. Am avut o echipa tanara, neexperimentata la acest turneu, insa jucatorii au invatat mult din cele trei meciuri”.

Niciun comentariu: