30.06.2008

Australia surclaseaza Franta cu 34 – 13 in primul meci test al „cocosului galic” de la Sydney

„Albastrii” au pierdut la scor primul meci test sustinut la antipozi. Franta, intr-o formula noua, a fost spulberata de o echipa a Australiei de neoprit. Daca in prima repriza jocul a fost oarecum echilibrat: 10 – 6, in repriza a doua australienii s-au impus cu 34 – 13.Eroul meciului a fost Matt Giteau care a marcat nu mai putin de 19 puncte in buturile franceze. In repriza a doua australienii se distantasera la 34 – 6, francezii recuperend in final cateva puncte.

"A fost o performanta stimulatoare pentru noi"
. a declarat antrenorul australian Robbie Deans. "Am facut cateva greseli in prima repriza, dar in repriza a doua am aratat mai multa rabdare si am profitat de asta", a conchis Dean dupa meci.

"Stiu ca rugby-ul la varf este compus din lucruri marunte, iar noi ne-am ocupat mai mult de ele decat de jocul de ansamblu. Am platit pentru asta"
a spus Marc Lievremont, antrenorul francez.

Tot in weekend-ul trecut, Italia a jucat la Buenos Aires un meci test in compania "pumelor" argentiniene. Italienii au produs o mare surpriza, avand in vedere valoarea argentinienilor, si au invins cu 13 – 12.

Niciun comentariu: