06.04.2008

Steaua a jucata intr-o companie SELECTa

Zi frumoasa. Dupa o saptamana de vreme urata, in sfarsit o zi cu soare, perfecta pentru rugby. Pentru ca nu am avut privilegiul sa jucam in deschiderea meciului Steaua-Timisoara, noi, copiii, am jucat "in inchidere", adica dupa meciul seniorilor. Invitatii nostri au fost copiii de la clubul Select. Iar evolutia noastra nu a fost departe de cea a seniorilor, care au invins la scor Timisoara. Cele trei meciuri, pe grupe de varsta - 8, 10, 12 ani, au fost teste folositoare pentru noi. Chiar daca am invins, scorul conteaza mai putin, conteaza ca ne-am verificat indemanarea si acumularile. Copiii de la Clubul Select ne-au dat o replica pe masura, dovada ca rugbyul, joc de gentlemeni, este din ce in ce mai popular. Noi, copiii, am avut onoarea sa-l avem la centru pe Daniel Boldor, arbitru de divizia A, care a fluierat ca la carte. Dupa cele trei meciuri, antrenorii nostri ne-au multumit pentru determinare si ne-au promis ca in scurt timp vom deveni cea mai buna echipa de copii din Bucuresti, asta bineinteles daca noi ne vom implica total.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Da-i in bib ca-u jucat cu 93 la aia marii

Anonim spunea...

pack pack pack pack pack pack pack pack pack pack ma-i inteles alberto fomistu