30.09.2008

O EXPLICATIE NECESARA...

Atunci cand am initiat acest loc de intalnire virtual dedicat copiilor si juniorilor care practica sau doar iubesc rugby-ul, am sperat ca lumea rugby-ului este una mai corecta, mai umana, mai puternica sufleteste decat multe zone ale societatii romanesti. Din pacate, experienta a dovedit ca ne-am inselat. Am descoperit, activand oarecum in aceasta zona si urmarind indeaproape arena sportiva si lumea care o inconjoara ca nu putem vorbi de calitate umana si profesionala la nivelul exigentelor si normelor care tin de lumea civilizata. Atunci cand comunicarea este inchisa, atunci cand primeaza interesul propriu in defavoarea intereselor de grup (iar cand acest grup este format din copii situatia devine si mai grava), atunci cand limbajul si atitudinea celor ce se numesc antrenori nu depasesc limitele periferiei, iar responsabilitatea este ignorata cu buna stiinta, orice incercare de dialog este si va ramane intrerupta.
Raspundem, prin aceasta postare, mesajelor care se intereseaza de actualizarea acestui blog. El va urmari, in limita timpului administratorilor, arena rugby-ului international. Experienta nefericita cu antrenorii grupei de copii a Clubului Steaua ne-a determinat sa oprim orice referire la activitatea competitionala interna. Din respect pentru munca copiilor inscrisi la aceasta sectiune vor ramane postate, pe prima pagina, albumele lor foto.
Cu respect pentru vizitatorii acestui blog,
Administratorii

8 comentarii:

Marcos Martínez Cerceda spunea...

hello, i invite you to visit my rugby blog.

http://nosolo80minutos.blogspot.com/

Anonim spunea...

Bună Ziua
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea, să ne acorzi un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhisper_com sau un email radiowhisper_com@yahoo.com pentru a discuta mai multe.
Mulţumesc,www.radiowhisper.com
Cu stimă Vlad!

constructii cluj spunea...

lupta steaua!

Adrian Moisa spunea...

Hello!

Moisa Adrian, pictor aerografist Iasi pe Tunning Auto.
Site-ul cu picturile mele (800 unici/luna in crestere): http://www.adrianmoisa.ro
As vrea sa iti propun un link exchange site-wide sau intre posturi (guest post).

Adrian Moisa, artist aerografie

Y!mess desene_aerograf sau la telefon 0743521412.
Mii de multumiri, Adrian

Unknown spunea...

Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro

Anunturi Iasi spunea...

Buna ziua
Numele meu este Constantin Iacob si va propun sa facem un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://iasi-lantul-amintirilor.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Anunturi Iasi (fara diacritice)
Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este pozitiv sau negativ. In caz ca sunteti de acord trimiteti-mi titlul pe care il doriti si linkul
O zi buna va doresc.

wallpaper spunea...

Ai facut o treaba foarte buna cu acest blog, te rog continua cu el.

Soccer totalizator spunea...

I found a website www.t-winner.com where you can post your picks, but there now just two league: UEFA Champions League and UEFA Europa League. More league from 2014 season.